Η σειρά των άρθρων «Δικό σας» θα αποτελείται από άρθρα πολλαπλών δικών ΜΑΣ (εμείς κι εσείς = εμείς)  ταξιδιωτικών εμπειριών. Το πρώτο αφορούσε ταξιδιωτικές περιπέτειες, κι έρχεται το δεύτερο με 3 αγαπημένους φίλους από το Πανεπιστήμιο Κύπρου να μοιράζονται μαζί μας τις εμπειρίες τους από Erasmus σε διαφορετικές χώρες, κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.

Τα κοινά στις 3 εμπειρίες ήταν: α. ταξίδεψαν πολύ κατά τη διάρκεια του Erasmus, β. γνώρισαν κόσμο και έκαναν νέες φιλίες και γ. πέρασαν υπέροχα! Εμείς δεν πήγαμε Erasmus και είναι κάτι που μετανιώνουμε θα έλεγα. Αν το προτείνουμε; Εννοείται!

Αυστρία, Χρίστος Κιρκίνης, Λάρνακα

Θυμάμαι ακόμη και τις ημερομηνίες! Ήταν 1η Μαρτίου 2015, η αγωνία στα ύψη. Την επόμενη μέρα πετούσα για Μόναχο και με τρένο θα έφτανα στο Kufstein της Αυστρίας. Ήμουν φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, έτσι πρώτη φορά θα έμενα σε ξένη χώρα μόνος μου. Τη μελέτη μου πάντως την είχα κάνει από καιρό.

Το Kufstein βρίσκεται στα σύνορα της Αυστρίας με τη Γερμανία (μία ώρα περίπου με τρένο από το Μόναχο) και μεταξύ των πόλεων Innsbruck και Salzburg της Αυστρίας, ανάμεσα στα βουνά των Άλπεων, με τον ποταμό Ινν να το διασχίζει. Από τις φωτογραφίες που είχα δει φαινόταν ιδανική επιλογή, κάτι που αποδείχτηκε.

Καμιά φωτογραφία δεν μπορούσε να αντικατοπτρίσει την ομορφιά που αντίκρισα μπροστά μου την ημέρα που πάτησα το πόδι μου για πρώτη φορά εκεί. Μια πόλη πανέμορφη, με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική και το μεγάλο κάστρο να δεσπόζει επιβλητικά πάνω από το κέντρο της πόλης, σε ένα καταπράσινο τοπίο βγαλμένο από παραμύθια! Μέσα στους επόμενους 5 μήνες γνώρισα υπέροχα άτομα που πλέον αποκαλώ φίλους και μαζί μοιραστήκαμε αξέχαστες στιγμές.

Οι εκδρομές στην Αυστρία ανάμεσα στη φύση αμέτρητες. Για πρώτη φορά τη ζωή μου έκανα hiking πάνω στα ατέλειωτα βουνά της Αυστρίας και ήταν πρωτόγνωρο. Από όλες τις εξορμήσεις ξεχωρίζω το κάστρο Neuschwanstein από όπου είναι εμπνευσμένο και το κάστρο της Disney, το Μόναχο, το ταξίδι στην Πράγα και το πιο όμορφο μέρος που έχω βρεθεί ως τώρα στη ζωή μου, το μαγευτικό Halstatt της Αυστρίας!!

Κι όταν κάποτε ακούω ανέκδοτα που ξεκινούν “Ήταν ένας Ολλανδός, ένας Γάλλος, ένας Αμερικάνος κι ένας Κύπριος..” θυμάμαι τις δικές μου περιπέτειες με τον Ολλανδό, τον Γάλλο και τον Αμερικάνο στο ταξίδι μας στην Πράγα.

Βέλγιο, Γεωργία Παπαδοπούλου, Λευκωσία

Μετά από την απόφαση μου να μείνω για σπουδές στο Πανεπιστήμιο Κύπρου (κι όχι σε κάποιο Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό) ήταν δεδομένο για μένα πως θα έκανα τα αδύνατα δυνατά για να πάω Erasmus. Με την ατάκα από μια συμφοιτήτριά μου ‘έλα μαζί μας Βέλγιο’ κατέληξα να βρίσκομαι στο Kortijk, ένα μικρό πανέμορφο χωριό του Βελγίου. Κατάφερα να επισκεφθώ 16 διαφορετικές πόλεις και 4 διαφορετικές χώρες μέσα σε 6 μήνες. Οι εμπειρίες από τα ταξίδια αξέχαστες!

Το πιο όμορφο δώρο γενεθλίων που είχα μέχρι σήμερα ήταν και ένα από τα πιο αγαπημένα μου ταξίδια κατά τη διάρκεια του Erasmus, αυτό στην Disneyland που το είχα όνειρο από μικρό παιδί. Το ταξίδι στο Παρίσι εξίσου μαγευτικό, με την μόνη διαφορά πως αν δεν είχα την φίλη μου που γνώριζε μερικές κουβέντες στα Γαλλικά μαζί, ακόμα θα ήμασταν εκεί να ψάχνουμε τρόπο να πάμε στο ‘Tour Eiffel’ και να δοκιμάσουμε τα περιβόητα palmier.

Η πιο απίθανη και συνάμα τρελή εμπειρία, η επίσκεψή μας σε club στις Βρυξέλλες αφού στην επιστροφή όταν πήραμε το τρένο για σπίτι αποκοιμηθήκαμε και βρεθήκαμε σε ένα χωριό της Γαλλίας, χωρίς κανείς να ξέρει να μας πει πως να πάμε πίσω στο Kortrijk και χωρίς ίντερνετ στα κινητά. Θυμάμαι μία από τις κοπέλες που ρωτήσαμε πως να πάμε πίσω σπίτι μας αναφώνησε Kortrijk? oh mon dieu’.

Όλα αυτά δεν θα ήταν ίδια χωρίς όλους αυτούς τους ανθρώπους που μέρα με την μέρα έγιναν φίλοι μου. Είναι υπέροχο να ξέρεις πως το σπίτι σου θα είναι ανοιχτό για κάθε ένα από αυτούς και πως και συ θα περιμένεις την πρώτη ευκαιρία για να ξανά ταξιδέψεις για να βρεις όλους αυτούς τους ανθρώπους που γνώρισες εκείνους τους 6 μήνες περιπλάνησης.

Ελλάδα και Ισπανία, Χρυσάνθη Καρνάου, Λάρνακα

Το πρόγραμμα ERASMUS η καλύτερη επιλογή μέχρι σήμερα στη ζωή μου, μια εμπειρία που θα μου μείνει αξέχαστη .  Έχω πάει 2 φορές Erasmus. Την πρώτη φορά στην γειτονική Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια, στη μαγευτική Γρανάδα της Ισπανίας. Το πρόγραμμα Erasmus, μου έδωσε την ευκαιρία να ανεξαρτητοποιηθώ και να μάθω να ζω μόνη σε μια άλλη χώρα.

Γνώρισα ανθρώπους από όλο τον κόσμο, δημιουργώντας φιλίες και αξέχαστες εμπειρίες, μέσω των «ερασμίτικων» πάρτι, αλλά και των εκδρομών και ταξιδιών που κάναμε σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο εντός της χώρας που βρισκόμασταν ή σε άλλες χώρες.

Όσο ήμασταν Γρανάδα είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε πολλές πόλεις της Ισπανίας, από την Barcelona, στην Madrid, Seville και Rhonda. Ακόμη και στο Gibraltar πήγαμε για να δούμε τους πιθήκους. Οργανώναμε σχεδόν κάθε βδομάδα μια εξόρμηση ακόμη και σε μέρη που ίσως αν επισκεπτόμουν την Ισπανία σας τουρίστας να μην είχα καθόλου στα πλάνα μου. Αλλά και οι καθημερινές μας ήταν μοναδικές, η Γρανάδα είναι μια πόλη που ο καθένας θα ερωτευτεί.

Για μένα, το Erasmus είναι εμπειρία ζωής που αξίζει να ζήσει ο κάθε φοιτητής κι εγώ ελπίζω όλα να  πάνε καλά, και να πάω ξανά για 3η φορά, μέσω των μεταπτυχιακών μου σπουδών. Για μένα: “Το Erasmus δεν είναι ένα εξάμηνο στη ζωή μου, αλλά η ζωή μου  σε ένα εξάμηνο”.

***Απαγορεύεται η μερική ή ολόκληρη αναδημοσίευση του άρθρου σε άλλα sites χωρίς τη συγκατάθεση του beezdom.com

Like it? Share with your friends!

​Πες μας τη γνωμη σου...

ΑΓΑΠΩ! ΑΓΑΠΩ!
ΑΓΑΠΩ!
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ! ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
ΠΙΟ ΒΑΡΕΤΟ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ! ΠΙΟ ΒΑΡΕΤΟ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!
ΠΙΟ ΒΑΡΕΤΟ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!
ΔΑΚΡΥΣΑ... ΔΑΚΡΥΣΑ...
ΔΑΚΡΥΣΑ...
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ! ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ!
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ!
ΓΕΛΩ ΜΟΝΟΣ/Η ΜΟΥ! ΓΕΛΩ ΜΟΝΟΣ/Η ΜΟΥ!