Το ταξίδι μας στην Ιταλία, συνεχίζεται. Εάν δεν έχεις διαβάσει το προηγούμενο PART, σου συνιστούμε να διαβάσεις πρώτα εκείνο, πατώντας εδώ. Οι εναλλαγές των χρωμάτων (ροζ-γαλάζιο), αφορούν σχόλια που είναι ατομικά και δεν συμφωνούμε απόλυτα μεταξύ μας (αλλιώς δεν έβγαινε το άρθρο).

Τέταρτος σταθμός: Ρώμη (6,5/10)

Συμβουλή 1: Πριν πας στη Ρώμη πρέπει να ψαχτείς. Έχει τόσα πολλά πράγματα να δεις και να κάνεις που πρέπει να γίνεις επιλεκτικός.

Η Ρώμη θυμίζει Αθήνα (χωρίς μπουζούκια)∙ μία πόλη χτισμένη σε έναν αρχαίο πολιτισμό (αρχαία αγορά, ναοί, αγάλματα).  Οι πλατείες είναι το στοιχείο που κάνει τη Ρώμη να ξεχωρίζει, κάθε στρίψιμο και μια πλατεία

(ναι, ρίξαμε κι εμείς το κέρμα μας στην Fontana di Trevi και κάναμε ευχή. Δεν θυμάμαι τι ευχήθηκα για να σου πω αν πραγματοποιήθηκε).

Συμβουλή 2: Αν ακολουθήσεις τη σωστή κατεύθυνση μπορείς να περπατήσεις από τη μια πλατεία στην άλλη υπάρχουν έτοιμες οδηγίες στο διαδίκτυο.

Στα μουσεία του Βατικανού για παράδειγμα, δεν χρειάζεται να πας. Διάδρομοι γεμάτοι με αγάλματα (που ξέμειναν) και χαλιά (με εικονογραφήσεις).

Στα μουσεία του Βατικανού θα πας για το διαφορετικό, ανάμεσα στα κλασσικά αγάλματα ξεχωρίζουν στοιχεία από μοντέρνα τέχνη (όπως η χρυσή μπάλα στον κήπο των μουσείων).  Αξίζει επίσης να δεις την εντυπωσιακή οροφή της Capella Sistina που ζωγράφισε ο Μιχαήλ Άγγελος κι ας μην είσαι fan του καθολικισμού για να νιώσεις το δέος που βρίσκεσαι στην αίθουσα από όπου βγαίνει ο καπνός όταν εκλεγεί ο Πάπας.

Ωστόσο, μπορείς φυσικά να αποφύγεις τα μουσεία του Βατικανού και να πας απευθείας στον ναό και την πλατεία του Αγίου Πέτρου.

Συμβουλή 3: Μην κάτσεις για καφέ μόλις βγεις από το Βατικανό. Θα πληρώσεις τόσα όσα βλέπεις στο ‘που πήγαμε και δεν μας άρεσε’.

Συμβουλή 4: Δεν χρειάζεται να πιάσεις Vespa αν δεν ξέρεις να οδηγείς καλά.

Συμβουλή 5: Η Ρώμη έχει καταπράσινα πάρκα, με λίμνες με βάρκες και χελώνες που λιάζονται και προσφέρονται για βόλτες κοντά στο κέντρο.

Πέμπτος σταθμός: Rimini (6/10 λόγω της περιόδου που πήγαμε)

Μετά από 7 ώρες δρόμο, κάπου έπρεπε να κοιμηθούμε. Επιλέξαμε τη Rimini χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο. Μια τουριστική περιοχή, με ξανθή άμμο στη παραλία, χωρίς τουρισμό εκείνη την περίοδο. Οι τιμές τόσο χαμηλές όσο δεν είναι ποτέ στην Κύπρο.

Εκεί φάγαμε την πιο ωραία carponara. EVER!

Έκτη στάση: Bologna (7,5/10)

Στη Bologna δεν είδαμε ποτάμι, ή γέφυρα (μάλλον παν μαζί όμως αυτά τα δύο). Είχε όμως ένα φεστιβάλ μουσικής. Οι μουσικοί έφτιαξαν ένα τρενάκι και ξεχύθηκαν στους δρόμους.

Έκτος σταθμός: Padua (7,5/10)

Εδώ μείναμε για να πάμε στη Βενετία. Αναπάντεχα όμως, πανέμορφη κλασσική ιταλική πόλη (ποταμάκια, γεφύρια, παγωτό).

Έβδομη στάση: Venice (8,5/10)

Εγώ ποτέ δεν καιγόμουν για Βενετία, αυτά τα δημοφιλή με απογοητεύουν συνήθως.

Ωστόσο, σαν καινούριο ζευγάρι τότε στην Ιταλία, θεωρήσαμε δεδομένο ότι έπρεπε να πάμε και καλά κάναμε.

Η βόλτα με τη γόνδολα αξίζει τα λεφτά της. Οι γονδολιέρηδες είναι πάντα Βενετσιάνοι και θα σου διηγηθούν την ιστορία της πόλης, συνδυάζοντας τη βόλτα με ξενάγηση.

Κι άμα σε νευριάσει, σπρώχνεις λίγο και κατά λάθος καταλήγει στα όχι τόσο καθαρά νερά.

Όγδοη στάση: Verona (7,5/10)

Εδώ πήγαμε για το μπαλκόνι της Juliette (κι ας είναι ένα τουριστικό παραμύθι) και την πιάσαμε από τον μαστό για … Δεν θυμάμαι ακριβώς το λόγο αλλά όλοι αυτό έκαναν.

Τελευταίος σταθμός: Milan (5,5/10)

Επιστρέψαμε στην πόλη της μόδας. Εμείς δεν είδαμε τα περίεργα, εκκεντρικά ντυσίματα που όλοι λεν ότι κυκλοφορούν.

Ευτυχώς!

Εγώ ήθελα!

Ανεβήκαμε στην οροφή του Duomo και η θέα είναι μοναδική

(αν έχεις κι εσύ υψοφοβία να ξέρεις ότι το επίπεδο έχει κλίση)

(σίγουρα πρέπει να ανέβεις αν πας).

Η αλήθεια, αν και πικρή, είναι ότι κάναμε μερικά ψώνια αλλά μην φανταστείς..

Το Μιλάνο μας αποχαιρέτησε με τα άνθη, άσπρα σαν χιόνι, που κάλυψαν το αυτοκίνητο κι έπρεπε να το καθαρίσουμε πριν το επιστρέψουμε. Το ταξίδι μας κράτησε γύρω στις 12 ημέρες και με το αυτοκίνητο διανύσαμε 2.172km. Ήταν τόσο κουραστικό για εμάς όσο και το άρθρο μας για σας μάλλον, αλλά κάθε πόλη, κάθε διαδρομή ήταν μοναδικές. Θα’ θελα να πω, πώς αν το ξανακάναμε δεν θα αλλάζαμε ούτε τις λεπτομέρειες, αλλά δεν θα το ξανακάνουμε.

Υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος να ανακαλύψεις, μην επαναλαμβάνεσαι στα ίδια μέρη!

***Απαγορεύεται η μερική ή ολόκληρη αναδημοσίευση του άρθρου σε άλλα sites χωρίς τη συγκατάθεση του beezdom.com

Like it? Share with your friends!

​Πες μας τη γνωμη σου...

ΑΓΑΠΩ! ΑΓΑΠΩ!
ΑΓΑΠΩ!
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ! ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
ΠΙΟ ΒΑΡΕΤΟ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ! ΠΙΟ ΒΑΡΕΤΟ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!
ΠΙΟ ΒΑΡΕΤΟ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!
ΔΑΚΡΥΣΑ... ΔΑΚΡΥΣΑ...
ΔΑΚΡΥΣΑ...
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ! ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ!
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ!
ΓΕΛΩ ΜΟΝΟΣ/Η ΜΟΥ! ΓΕΛΩ ΜΟΝΟΣ/Η ΜΟΥ!